Cookies help us give you the best experience of our site. However, you can change your cookie settings in your browser depending on your preferences. Please read more about our cookies in our Cookie Policy.

08:35 | July 18, 2019

vid den här tiden för två år sedan…

Ok godingar! Det har blivit dags för nästa tillbakablick och i juli för exakt två år sedan levde vi i princip på båten och gjorde utflykter till olika mysiga restauranger var och varannan dag. Här åt vi middag på Vita Grindarna tillsammans med Mattias familj en kväll.

Jag köpte lite nytt porslin från Ellos, posters från Peytil, mina kilklackar från Valentino och så gästade jag en podd som Metro hade som handlade om hur olika misslyckanden har tagit en dit man är idag.

Jag inredde poolhuset med vår nya dagbädd, jag älskar det här lilla huset alltså!

Mikaela fyllde 30 och vi firade hennes födelsedag med världens godaste brunch på Kaffeverket!

Och andra helgen i juli hoppade jag på flyget till London. Maria, Sofia och Mikaela hade styrt upp en hel helg med aktiviteter, tennis, teater, middagar och annat roligt som jag fick i present när jag fyllde år.

En vecka senare bar det av till Mykonos! Det var vår första resa dit och vi bokade den väldigt spontant. Det var Michaela och Damon som skulle dit med sina vänner, vi kände knappt de andra men det visade sig bli en av de bästa resorna någonsin. Det känns så konstigt att det bara är två år sedan jag var där första gången. I år blir tredje året i rad och jag är så förälskad i Mykonos så jag kan tänka mig att åka dit minst en gång om året i många år framöver, haha.

Det var vår andra sommar på landet och jag fortsatte att inreda och göra oss hemmastadda.

Jag var på ett yogaevent på Story hotell som Röhnisch anordnade…

…och så här fint var det på landet när det var som mest grönska!

Vi åkte till Mallorca och hade en riktigt härlig vecka tillsammans med Stina, Kristina, Oscar och Lina. Vi hängde runt på vackra strandklubbar och åt goda middagar inne i Palma.

Uteköket blev helt klart och det här kan vara något av det vi har byggt på landet som vi har fått absolut mest användning för. Mattias grillar gärna varenda lunch och middag när det väl är säsong. hehe.

Johan kom över med båten och så gick vi en lång promenad med Charlie, ner till Ramsdalen och upp för en sluttning, sen ner för en lång backe i andra änden och då kommer man till min favoritstrand. Där grillade vi korv och tog ett dopp i solnedgången.

Petra och Markus bjöd in till fördrink hos dem och sedan den årliga kräftskivan på Teatergrillen. Hjälp vilken rolig kväll vi hade! Vi dansade i sofforna och när festen var slut gick vi vidare ut i sommarnatten.

Vi sög ut det sista ur sommaren på landet, spelade spel, hängde med Stina (som var gravid med Max) och gick långa promenader i skogen.

I slutet av augusti var det dags att flytta tillbaka till stan och samtidigt fick vi tillgång till vårt nya kontor på No18. Tänk att vi har suttit i det här underbara rummet i snart exakt två år. Så här såg det ut innan Petra och Carro gjorde om!

That’s it folks, tack för att ni följde med på en liten tillbakablick!